Medlov 79, 783 91 pošta Uničov
1.On-line hodina – kontrola PL „Family“, kontrola PL „Possessives – přivlastňovací zájmena“, poslechové cvičení.
2.WB p.18/ ex.1 – najdi a zaznač v křížovce jednotlivé dny v týdnu.
3.WB p.18/ ex.2 – napiš, co DJ říká – použij slova z tabulek a čísla piš slovem.
4.WB p.18/ ex.3 – poslechni si na CD nahrávku č.10 (CD součást pracovního sešitu) a doplň rozhovor slovy z nabídky z rámečku – kdo nemá k dispozici poslech, pak doplní
podle sebe bez poslechu.
5.WB p.19/ ex.4 – zakroužkuj správná slova.
6.SB p.23/ ex.5a – PÍSEMNĚ do ŠS – dej slova do správného pořadí a napiš otázky + ústní překlad.
7.SB p.23/ ex.5b – PÍSEMNĚ do ŠS – k otázkám ze cvičení 5a přiřaď odpovědi (odpovědi si rovněž přelož ústně do češtiny)) – piš jen číslo otázky a písmeno odpovědi.
On-line výuka dne 27.04.
- zápis do sešitu:
1. světová válka
- v letech 1914 – 1918
- proti sobě stáli Rakousko – Uhersko + Německo proti Velké Británii, Francii a Rusku
- válka v Evropě, Africe a Asii
- boje na souši, na moři a ve vzduchu
- bojovalo se v ní novými zbraněmi (tanky, kulomety, plamenomety …. )
- československé dobrovolnické vojenské jednotky - legie
- Tomáš Garrigue Masaryk + Edvard Beneš + Milan Rastislav Štefánik vyjednali podmínky pro vznik samostatného československého státu
- 28. října 1918 vyhlášení samostatnosti československého státu
- válka skončila v listopadu 1918 porážkou Německa a Rakouska - Uherska
LIDSKÉ TĚLO
doplň obrázek a cvičení v PS str.32/4,5,6
1.On-line hodina – kontrola cvičení, „přivlastňování“, přivlastňovací zájmena.
2.SB p.19/ ex.6 – poslech + ústní překlad
Page 19/ Exercise 6
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=cz&selLanguage=cs
3.SB p.19/ ex.7 – PÍSEMNĚ do ŠS – opiš vzorovou větu a dále napiš věty + ústní překlad.
4.WB p.15/ ex.4 – doplň „apostrof“ na správná místa
5.WB p.15/ ex.5a – poslechni si nahrávku č.8 (CD součást pracovního sešitu) a přiřaď obrázky ke jménům.
6.WB p.15/ ex.5b – napiš věty podle části 5a
7.WB p.15/ ex.6 – doplň do vět přivlastňovací zájmena popř. co přivlastňujeme (věci, zvířata atd.)
8.SB p.22/ ex.1a – PÍSEMNĚ do ŠS – napiš dny v týdnu ve správném pořadí
9.SB p.22/ ex.1b – poslouchej a opakuj
Page 22/ Exercise 1b
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=cz&selLanguage=cs
On-line výuka dne 13.04. od 10:40
- zápis do školního sešitu:
Rozmach národního sebevědomí
- rozvoj podnikání
- napětí mezi Čechy a Němci
- národně vlastenecké spolky
- Národní divadlo
- Technicko – vědecká revoluce
- městská hromadná doprava
- automobilismus a letectví
- novorenesance a novogotika
- secese
- PS str. 9
1.On-line hodina – přivlastňovací zájmena, kontrola cvičení, slovní zásoba, Přivlastňovací ´s, Tázací výrazy: Whose …?
2.PRACOVNÍ LIST – Přivlastňovací zájmena – na příslušném odkazu si vytiskni a vyplň pracovní list
nebo
- piš na samostatný papír pouze odpovědi
UDĚLEJ JEN CVIČENÍ č.1 a 2, cvičení č.3 NEDĚLEJ!!
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/grammar-games-
possessives-worksheet.pdf
Cvičení č.3 uděláme společně na další on-line hodině – připrav si ho ústně!
3.SB p.18/ ex.3 - PÍSEMNĚ do ŠS – přiřaď k sobě a napiš do ŠS zájmeno osobní a zájmeno přivlastňovací.
4.SB p.19/ ex.5 PÍSEMNĚ do ŠS – doplň do vět přivlastňovací zájmena – piš jen číslo rámečku a přivlastňovací zájmeno.
5.WB p.14/ ex.1 – podívej se na „rodinný strom“ a doplň do bublin.
6.WB p.14/ ex.2 - Najdi 10 slov – téma rodina
7.WB p.14/ ex.3 – Napiš odpovědi.
8.ZÁPIS do ŠS WB p.73/ 2.5 a :Tázací výrazy: Whose …?
WB p.73/ 2.5 b: Přivlastňovací ´s
On-line výuka dne 06.04. od 10:40
- zápis do školního sešitu:
Národní obrození
- myšlenka volnosti, rovnosti a bratrství
- národ – společné dějiny, tradice, kultura, jazyk
- český jazyk = znak českého národa
- divadlo
- zrušení poddanství roku 1848
- klasicismus
- průmyslová revoluce
- železnice, lodní doprava
1. Horniny a rozdělení hornin
1. Opakování – Člověk je součástí přírody
V učebnici na str.53 si přečti kapitolu Společné znaky s ostatními živočichy
a opiš do ŠS modrý rámeček dole
Do ŠS odpověz na otázky 1.-4. Zopakujte si: (nad modrým rámečkem)
2. Opakování – Člověk je součástí přírody
Online hodina
1.On-line hodina – kontrola cvičení, přivlastňovací zájmena.
2.Na příslušném odkazu, pod gramatickými pravidly, opět najdeš 2x Game – na procvičování přivlastňovacích zájmen – splň oba úkoly/ Game – v obou případech dáváš slova ve správném pořadí + si ústně věty přelož!!!
Game
Game
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/possessives
3.Opakuj si slovní zásobu příslušné lekce, přivlastňovací zájmena a sloveso „to be“.
On-line výuka dne 30.03. od 10:40
- budeme pokračovat v učivu: Osvícenství: život ve městech, manufaktury, vynálezy
- pracovní sešit str. 7
1. Opakování – Člověk a živá příroda – otázky z učebnice
v učebnici na str.52 si vyber 10 otázek a vypracuj k nim správné odpovědi do ŠS
úkol vyfoť a pošli jako přílohu
1. On-line hodina – kontrola cvičení, písnička, přivlastňovací zájmena, Tázací výrazy: Who..?.
2. WB p.17/ ex.6a › napiš otázky
ex.6b › poslechni si nahrávku na CD číslo 9 (CD součást pracovního sešitu) a odpověz na otázky.
3. PRACOVNÍ LIST – sloveso to be – na příslušném odkazu si vytiskni a vyplň pracovní list
nebo
- piš na samostatný papír pouze odpovědi
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/grammar-games-present-simple-verb-to-be-worksheet.pdf
UDĚLEJ cvičení 1., 2.a 3.CVIČENÍ / ÚKOL č.4 NEDĚLEJ! Vyfoť a pošli do pátku 26.03.2021 do 10:00 na mail:
inovotna.medlov@seznam.cz.
4. ZÁPIS do ŠS WB p.72/ 2.4 Přivlastňovací zájmena › nezapomeň věty v angličtině přeložit do češtiny!
5. SB p.18/ ex.2 › na příslušném odkazu si poslechni text › text si přečti nahlas + ústně přelož › odpověz PÍSEMNĚ do ŠS na ty dvě otázky
- prostuduj si ten „rodokmen“ (slovní zásoba)
Page 18/ Exercise 2
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=cz&selLanguage=cs
On-line výuka dne 23.03. od 10:40
- budeme pokračovat v učivu: Osvícenství
1. Kvíz – TŘÍDĚNÍ ORGANIZMŮ
-online výuka
2. Přečti si v učebnici str.53 kapitolku ČLOVĚK JE SOUČÁSTÍ PŘÍRODY A vypracuj v PS str.30 (fotku úkolu pošli chatem v Teams)
1. On-line hodina – sloveso „to be“, slovní zásoba, kontrola cvičení.
2. SB p.21/ ex.4b – PÍSEMNĚ do ŠS – jen odpovědi! › Nejprve si zopakuj sloveso to be: krátké odpovědi a znovu si přečti komiks SB p.20/ ex.1 a pak vypracuj to cvičení – JEN ODPOVĚDI!
3. Znovu si poslechni písničku „Hello, hello, hello“ na příslušném odkazu.
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/hello-hello-hello
4. Na příslušném odkazu si k písničce najdi pracovní list – JEN 1., 2. a 3. úkol! 4.úkol NEDĚLEJ!!!!
- PL si vytiskni a vyplň nebo
- na samostatný papír vypracuj jen odpovědi (Např. a. T) ! (U prvního úkolu osoby v horním řádku očísluj 1) , 2) a 3))
PL = pracovní list
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/songs-hello-hello-hello-worksheet.pdf
True = T – pravda, False = F – nepravda
Úkol vyfoť a pošli do pátku 19.03.2021 do 10:00 na mail: inovotna.medlov@seznam.cz
5. SB p.21/ ex.5a – PÍSEMNĚ do ŠS – piš jen číslo a slovo, které bys do rozhovoru doplnil.
6. ZÁPIS do ŠS – WB p.73/ Tázací výrazy: Who..? (nezapomeň věty v angličtině přeložit do češtiny)
On-line výuka dne 16.03. od 10:40
- zápis do sešitu:
Osvícenská vláda Habsburků
- jediný úřední jazyk – němčina
- všeobecná školní docházka povinná pro chlapce i dívky od 6 do 12 let
- výuka čtení, psaní a počítání v rodném jazyce
- nařízení k modernizaci státu
- patenty o náboženské toleranci a o zrušení nevolnictví poddaných
- policie, pevnostní města
- lidé z venkova do měst
- vesnické domy z nepálených cihel
- kukuřice a brambory
- rozvoj a využívání nových vědeckých poznatků
+ vyplnit test v MS Teams do 19.03. (bude zveřejněn 16.03) + napiš referát na téma: Marie Terezie
1. Vypracuj v PS str.28-29
1. On-line hodina – kontrola cvičení, časování slovesa „to be“, slovní zásoba, písnička.
2. Na příslušném odkazu si poslechni písničku „ Hello, hello, hello“ › pod písničkou 2x Game › splň obě:
Game – jsou věty pravdivé (true) nebo nepravdivé (false)?
Game – dej slova do správného pořadí.
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/hello-hello-hello
3. WB p.16/ ex.3 › Odpověz na otázky (sám za sebe). Použij: Yes, I am nebo No, I´m not.
4. WB p.16/ ex.4 – Napiš odpovědi.
5. WB p.17/ ex.5 – Doplň otázky a napiš odpovědi.
6.Na příslušném odkazu procvičuj slovní zásobu „family“ › pod tím je opět Game – trefuješ se do balónků/písmenek, aby si poskládal odpovídající slovo dle obrázku.
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/family
On-line výuka dne 09.03. od 10:40
Budeme pokračovat v učivu - Habsburkové
Pracovní sešit – str. 5 (uděláme společně na on-line výuce)
1. Vypracuj do ŠS nebo na papír krátký referát. Postupuj podle učebnice str.43 (růžový rámeček-vzorový příklad -velbloud dvouhrbý)
Ve čtvrtek budeš referát přednášet v online hodině!
1. On-line hodina – časování slovesa „to be“, kontrola cvičení.
Momentálně „přeskočíme“ část B a pak se k ní zase vrátíme!
2. SB p.20/ ex. 1a – poslechni si text + přečti si ho nahlas + ústně přelož + vyber správné odpovědi.
Page 20/ Exercise 1a
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=cz&selLanguage=cs
3. WB p.16/ ex.1 – doplň Is nebo Are
4. SB p.21/ ex.3 – PÍSEMNĚ do ŠS – z uvedených oznamovacích vět utvoř otázky + písemně přelož do češtiny.
5. WB p.16/ ex.2 – Dej slova do správného pořadí. Věty napiš!
6.Uč se/ opakuj si slovní zásobu!
On-line výuka dne 02.03. od 10:40
Upevnění vlády Habsburků
- protihabsburské povstání v roce 1618
- porážka povstalců v bitvě na Bílé hoře v roce 1620
- dědiční právo Habsburků na český trůn, němčina zrovnoprávněna s češtinou
- jediné povolené náboženské vyznání – katolické
- třicetiletá válka v letech 1618-1648 (Habsburkové proti nepřátelům)
- Jan Amos Komenský – Učitel národů, ,,škola hrou“
- navyšování počtu robotních dní
- manufaktura
- baroko
- zámecké kapely, divadlo
1. Třídění organizmů
- doplň pracovní list podle učebnice Př (PL je přiložený v příloze domácího úkolu v Edookitu)
2. Třídění organizmů
- online hod.
1. On-line hodina – sloveso „to be“, kontrola cvičení
2. Opakování the alphabet, spelling
a) poslechni si písničku a opakuj si abecedu
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/the-alphabet-song
b) na příslušných odkazech splň zadaná cvičení
https://www.jazykynanetu.cz/anglictina_pro_deti/spell/spell_cvic_2.html
https://www.jazykynanetu.cz/anglictina_pro_deti/spell/spell_cvic_3.html
https://www.jazykynanetu.cz/anglictina_pro_deti/spell/spell_cvic_4.html
https://www.jazykynanetu.cz/anglictina_pro_deti/spell/spell_cvic_5.html
3. WB p.13/ ex.7 – přečti si + ústně přelož text emailu. Napiš ČITELNĚ podobný o sobě. Tento úkol vyfoť a pošli na mail: inovotna.medlov@
seznam.cz do pátku 26.02. do 10:00.
4. ZÁPIS do ŠS WB p.73/ 2.7 be: krátké odpovědi
5.Na příslušném odkazu splň následující cvičení:
Exercise 1
Exercise 2
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/grammar/?cc=cz&selLanguage=cs
6.Na příslušném odkazu procvičuj slovní zásobu téma: rodina
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/family
On-line výuka dne 23.02. od 10:40
Opakování učiva 4. ročníku - dějiny
Učebnice str. 3
Pracovní sešit: str. 3
1. On-line hodina- knotrola cvičení, procvičování časování slovea „to be“, poslechové cvičení
2. SB p.17/ ex.8 – PÍSEMNĚ do ŠS – od zadaných vět utvoř a napiš do ŠS věty záporné + písemný překlad do ČJ (do sešitu píšeš a překládáš jen ty záporné věty).
3. WB p.13/ ex.6 – POSLECHOVÉ CVIČENÍ – nejprve si přečti + ústně přelož jednotlivá prohlášení – pak si poslechni nahrávku z CD v pracovním sešitě a označ, která tvrzení jsou pravdivá a která nepravdivá. Ta nepravdivá oprav!
4. ZÁPIS do ŠS WB p.73/ 2.6 be: otázky – opiš zápis do ŠS + přelož všechny věty do češtiny.
Od úterý 16.02. do pátku 19.02. budou v proskleném vchodu do žákovských šaten ponechány nové učebnice + pracovní sešity pro výuku vlastivědy. Každý z Vás je bude mít označené štítkem s vašim jménem. Všechny prosím o vyzvednutí.
- opakování PS str. 50
Hospodářství v Evropě
- státy Evropy jsou hospodářsky vyspělé
- průmysl: těžba dřeva, černého a hnědého uhlí, železné rudy, uranové rudy
- elektrárny vodní, tepelné, jaderné
- zemědělství: pěstování obilnin, řepy cukrovky, rybolov, chov drůbeže a skotu
- doprava: pozemní (silniční, železniční)
- vodní (říční, námořní)
- letecká
- ropovody, plynovody, energovody
1. Ekosystémy v ČR (les, louka, pole, lidská obydlí, u vody)
- online hod.
2. Společenstva rostlin, živočichů žijících u nás
Zápis do ŠS: (vypracuj do ŠS odpovědi na otázky podle učebnice na str.46 – DOPIS)
!!! (vyfoť a pošli splněný úkol)
Úkoly: vypracuj v PS str. 27 (vyfoť a pošli splněný úkol)
1. On-line hodina – kontrola cvičení, gramatika sloveso „to be“
2. WB p.13/ ex.4 – doplň do bublin. Opiš věty, ale tentokrát použij zkrácené tvary.
3. SB p.17/ ex.6a – PÍSEMNĚ do ŠS – doplň sloveso „to be“ (am, is, are) a obrázek vlajky nahraď názvem státu/země, o kterou se jedná. Věty napiš do ŠS.
4. ZÁPIS do ŠS WB p.72/ část 2.3 be:záporné tvary – opiš si z pracovního sešitu + nezapomeň přeložit ty věty do češtiny › TENTO ÚKOL vyfoť a pošli do pátku 05.02.2021 do 10:00 (na mail inovotna.medlov@seznam.cz nebo do Teams)
5. WB p.13/ ex.5 – Doplň věty – použij zkrácené tvary slovesa „to be“.
6. Na příslušném odkazu OUP splň zadané cvičení:
Exercise 1: be affirmative long and short forms (klikni na šipečku v okénku a dole vyber správnou odpověď)
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/grammar/exercise1?cc=cz&selLanguage=cs
7. NOVÁ SLOVNÍ ZÁSOBA WB p.81/ Unit 2C, D – zapiš do slovníčku a postupně se je uč!
Úkol: Do 5. února si každý z vás vypracuje projekt na papír A4. Vyberete si jeden podnebný pás a blíže ho popíšete (charakteristika podnebného pásu, počasí, rostlinstvo, živočišstvo + obrázky). Bude hodnoceno známkou.
+ PS str. 43 + 44
ČR v mírném podnebném pásu
Úkoly: do ŠS opiš zápis z prezentace (přiložené v týmu 5. třída v předmětu Přírodověda 5 v Teams)
vypracuj v PS str.24-26 (úkoly vyfoť a pošli v Teams do CHATu do 5.2.)
Vytisknout a nalepit si zápis od sešitu
Úkol: Do 5. února si každý z vás vypracuje projekt na papír A4. Vyberete si jeden podnebný pás a blíže ho popíšete (charakteristika podnebného pásu, počasí, rostlinstvo, živočišstvo + obrázky). Bude hodnoceno známkou.
Význam botanických a zoologických zahrad
Opakování podnebných pásů
(termín odevzdání: do 22.1.)
Úkoly:
Amazonský prales: fauna i flora - ČT edu - Česká televize (ceskatelevize.cz)
Tuňák: rekordman i pochoutka - ČT edu - Česká televize (ceskatelevize.cz)
Pštros: největší žijící pták - ČT edu - Česká televize (ceskatelevize.cz)
Co všechno umí les - ČT edu - Česká televize (ceskatelevize.cz)
-Učebnice str. 54 - 56
- Zápis do sešitu: (kdo má možnost tisku, tak klidně vytisknout a vlepit do sešitu)
Země
- oceány: Tichý oceán, Severní ledový oceán, Atlantský oceán, Indický oceán
- kontinenty: Amerika (S + J), Afrika, Asie, Austrálie, Evropa, Antarktida
- poloostrovy: Skándinávský, Pyrenejský, Apeninský, Balkánský
- evropské ostrovy: Britské ostrovy, Island
Povrch Evropy
- velmi členité pobřeží s mnoha poloostrovy
- většinou nížiny podél toků řek
- V Evropy – Východoevropská rovina (největší)
- Střed Evropy – Středopolská nížina a Severoněmecká nížina
- Z Evropy – Francouzská rovina
Pohoří
- nejvyšší Alpy, Karpaty, Tatry
Pobřeží
- S – Skandinávský poloostrov se Skandinávským pohořím
+ přepsat si z učebnice str. 56 žlutou tabulku Nejvyšší pohoří s nejvyššími
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK
Evropská unie
lázně – Piešťany, Trenčianske Teplice
hrady a zámky – Bojnice, Oravský hrad, Čachtice, Trenčín
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK
Česká republika
ČR součást hospodářsky vyspělých států
ČR součástí mezinárodních organizací
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK
Moravskoslezský kraj
- krajské město Ostrava
- další města – Karviná, Frýdek Místek, Opava, Nový Jičín, Bruntál
- povrch – Hrubý Jeseník, Nízký Jeseník, Moravskoslezské Beskydy, Moravská brána
- vodstvo – Odra, Opava, Moravice, Ostravice, Olše
- zemědělství – pěstování oves, brambor, len, chov krav a ovcí
- průmysl –těžba černého uhlí. Výroba koksu, železa a oceli, tepelné elektrárny, vodní nádrž Těrlicko a Žermanice
- zajímavosti: hrad Sovinec, zřícenina hradu Hukvaldy, Lysá hora, jeskyně Šipka
+ nalepit mapku z pracovního sešitu
Zlínský kraj
- krajské město Zlín
- další města – Vsetín, Kroměříž, Valašské Meziříčí, Uherské Hradiště
- povrch – Chříby, Dolnomoravský úval, Bílé Karpaty, Javorníky, Moravskoslezské Beskydy
- vodstvo – Morava, Bečva, Dřevnice, Olšava
- zemědělství – pěstování brambory, len, oves, vinná réva
- průmysl – strojírenský, gumárenský, chemický a dřevozpracující
- zajímavosti – lázně Luhačovice, zámek Buchlovice, hrad Buchlov, Velká Javořina
+ nalepit mapku z pracovního sešitu
Úkol:
Vypracuj úkoly v pracovním sešitě Př na straně 14
(splněné úkoly vyfoť a pošli oknem Práce studenta přes Ms TEAMS)
Koukni se na některé krátké pořady na ČT EDU:
https://edu.ceskatelevize.cz/video/302-vznik-a-smysl-pudy
https://edu.ceskatelevize.cz/video/303-pudni-vrstvy-a-horizont
https://edu.ceskatelevize.cz/video/284-pudni-typy-v-cr
https://edu.ceskatelevize.cz/video/306-ohrozeni-pud
-Učebnice str. 24 – 27
-Zápis do sešitu: (kdo má možnost tisku, tak klidně vytisknout a vlepit do sešitu)
Kraj Vysočina
-krajské město Jihlava
-povrch – Českomoravská vrchovina, Žďárské vrchy, Jihlavské vrchy
-vodstvo – Sázava, Želivka, Nežárka, přehrada Vírská a přehrada Dalešická
-zemědělství – pěstování řepka, oves, brambor, len
-průmysl –průmysl potravinářský, strojírenský + jaderná elektrárna Dukovany
+nalepit mapku z pracovního sešitu
Jihomoravský kraj
-krajské město Brno
-povrch – Dyjskosvratecký úval, Dolnomoravský úval, Drahanská vrchovina, Moravský kras
-vodstvo – Morava, vodní nádrž Nové mlýny a Vranov na Dyji
-zemědělství – pěstování pšenice, řepy, sladovnický ječmen, vinná réva
-průmysl – strojírenský, textilní, těžby ropy a zemního plynu
-zajímavosti – propast Macocha, Punkevní jeskyně, hrad Špilberk, zámek Lednice
+nalepit mapku z pracovního sešitu
-Pracovní sešit str. 34/cv. 7+8
-Úkoly prosím nafotit a poslat na e-mailovou adresu: kratka.medlov@seznam.cz
Úkoly 19.-23.10.2020
Pracovní list- dělení se zbytkem- zbylé 2 sloupečky
PS s.28/3,4,5 dělení se zbytkem a slovní úloha
PS s. 35/4 písemné dělení
Úkoly 14.-16.10.2020
Opakování:
PS s.25/2,3
Pracovní list- Dělení se zbytkem: vypočítej první dva sloupečky
PS s.28/1,2
19. - 23.10.2020
Úkoly na týden 19.-23.10.2020
Sešitek Shoda s. 26/celé
PS vyjmenovaná slova s.32/10,12a,b,c,d
Úkoly na týden 14.-16.10.2020
PS s. 15/3 doplnit a vyznačit stavbu slov (předponu, kořen, příponu)
Opakování vyjmenovaných slov:
PS s.30/3 a,b
s.31/4,5,6
22.10. DISTANČNÍ VÝUKA Př5
1.úkol:
Vypracuj úkoly v pracovním sešitě Př na straně 12 – 13
19.10.
1.úkol:
Vypracuj úkoly v pracovním sešitě Př na straně 10 – 11
(u cv.5 si můžeš pomoci s internetem – vyvřelé, usazené, přeměněné horniny)
Úkoly na týden od 19.10. do 23.10.2020
1.Procvičuj si, opakuj si čísla
2.WB p.6/ex.1 (spočítej a napiš slovem čísla)
3.WB p.7/ ex.4 (spojuj číslice se slovy)
4.WB p.7/ ex.5 (uspořádej písmena ve správném pořadí a napiš správně číslo)
5.OPAKOVÁNÍ - Splň zadaná cvičení na příslušném odkazu
Exercise 1: a/an (1)
Exercise 2: a/an (2)
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit01/grammar/?cc=cz&selLanguage=cs
19.10. - 23.10.
-Učebnice str. 20 – 23
- Zápis do sešitu: (kdo má možnost tisku, tak klidně vytisknout a vlepit do sešitu)
Královehradecký kraj
- krajské město Hradec Králové
-povrch – Krkonoše, Orlické hory, Polabská nížina, Prachovské skály, Broumovsko
- vodstvo – Labe, Orlice, Cidlina, vodní nádrž Rozkoš
- zemědělství – pěstování pšenice, kukuřice, oves, brambor, len
- průmysl –průmysl strojírenský, výroba klavírů Petrof v Hradci Králové
- zajímavosti – Sněžka, Babiččino údolí, hrad Kost, Prachovské skály, zámek Opočno
+ nalepit mapku z pracovního sešitu
Pardubický kraj
- krajské město Pardubice
- povrch – Orlické hory, Hrubý Jeseník, Českomoravská vrchovina, Žďárské vrchy, Železné hory, Polabská nížina, Kralický Sněžník
- vodstvo – Labe, Morava, Svitava, Chrudimka, Tichá Orlice, vodní nádrž Seč
- zemědělství – pěstování obilnin, řepy, brambor, řepky olejky
- průmysl – výroba perníku, průmysl chemický, potravinářský a elektrotechnický, tepelné elektrárny
- zajímavosti – železniční křižovatka Česká Třebová, CHKO Železné hory, Kunětická hora, Litomyšl, Kralický Sněžník
+ nalepit mapku z pracovního sešitu
- Pracovní sešit str. 33
- Úkoly prosím nafotit a poslat na e-mailovou adresu: kratka.medlov@seznam.cz
Pracovní sešit str. 32
Úkoly prosím nafotit a poslat na e-mailovou adresu: kratka.medlov@seznam.cz