Medlov 79, 783 91 pošta Uničov
- sešitek SLOVNÍ DRUHY - str. 4, 5, 6 (cvičení vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- učebnice - str. 87
- volný list na procvičování vyjmenovaných slov (najdete ho zde) - vypracují všechny děti, prosím o jeho zaslání do soboty 1. 5. 2021 (chyby neopravujte)
- poprosím, aby děti zkusily napsat krátký příběh o čarodějnici nebo čaroději - prosím, nechejte je to napsat samotné, nevadí, když to nebude dávat moc smysl (stačí opravdu aspoň pět vět) - ještě jim to vysvětlím na on-line
výuce (rovněž poprosím o jeho zaslání)
Zápis do sešitu - děti, které byly ve škole si doplní pouze zvýrazněnou část do školního sešitu , je to pokračování zápisu o podstatných jménech
- ostatní děti si zapíší celý zápis
Podstatná jména
Jsou názvy osob, zvířat, věcí, vlastností (pracovitost) a dějů (čtení).
Patří mezi ohebné slovní druhy. Určujeme u nich rod, číslo, pád a vzor.
ROD MUŽSKÝ - ten
ROD ŽENSKÝ - ta
ROD STŘEDNÍ - to
Číslo: jednotné - jedna osoba, jedno zvíře, jedna věc
množné - více osob, více zvířat, více věcí
- volný list (v příloze zasílám list na procvičování násobilky) - prosím o jeho zaslání zpět do soboty 1. 5. 2021
- učebnice - str. 98, 99, 100 ( budeme vypracovávat na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- učebnice - str. 64, 65 (projdeme na on-line výuce)
- pracovní sešit - str. 44, 45, 46 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- v pondělí vám pošlu volné listy s obrázkem kostry člověka a svalů (prosím o jejich vytištění a nalepení do sešitu)
Skupina 1
On-line výuka dne 28.04.
Pracovní sešit str. 44 + 45
- Vyjmenovaná slova nově - str. 62 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- pracovní sešit - str. 49, 50, 51 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- pracovní sešit - str. 30, 31 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- učebnice - str. 60, 61, 62
- zápisy si napíšeme ve škole
ROČNÍK (1. skupina)
On-line výuka dne 14.04.
Pozor změna času výuky – skupina 1a od 08:30 – 09:00; skupina 1b od 10: 45 – 11:15 (zůstává stejné)
Pracovní sešit – str. 40
- pracovní sešit - str. 47 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- Vyjmenovaná slova nově - str. 60, 61 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- pracovní sešit - str. 28, 29 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- společně budeme procvičovat násobilku
- učebnice - str. 60
- pracovní sešit - str. 44 (vypracujeme na on-line výuce)
1. skupina
On-line výuka dne 07.04.
Pracovní sešit – str. 39 / cv. 3 + cv. 4
Překlad vět do sešitku English v on-line hodině
2. skupina
online hodina v úterý 6.4. v 9,30.
Opakování slovní zásoby(oblečení), PS s. 40
- Antonín Dvořák (dobrovolný úkol - některé údaje z jeho života)
- hudební výchovu budeme mít v pátek
- pracovní list
- budeme opakovat vyjmenovaná slova po v, zejména slova s předponou vy-, vý-
- pracovní sešit - str. 25, 27 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- budeme opakovat znalosti o živočiších
2. skupina
online hodina 30.3. v 9,30h.
opakování slovní zásoby(oblečení), PS s.39.
- Vyjmenovaná slova nově - str. 57, 58, 59 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- pracovní list (posílám v příloze a moc prosím, abyste tento list dětem pouze vytiskli - týká se procvičování předpon vy-, vý- a ty bych s dětmi ráda procvičila osobně)
Předpony Vy,Vý
- děti si připraví část textu ze své vlastní knihy nebo z čítanky (každý den několik dětí vyzkouším)
- pracovní sešit - str. 22, 23, 24 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- v příloze zasílám listy s příklady (lze vytisknout, rozstříhat a používat na procvičování násobilky)
Kartičky s násobky čísle 6,7,8,9.
- pracovní sešit - str. 41, 42
- test na str. 43 vypracují děti samy a poprosím o jeho zaslání
- v pátek si napíšeme krátký text o Bedřichu Smetanovi
Bedřich Smetana
Byl to hudební skladatel.Narodil se v Litomyšli.Studoval na gymnáziu a hudební škole.
Skladby: opera Prodaná nevěsta, cyklus symfonických básní Má vlast
- naučit se vyjmenovaná slova po v
- pracovní sešit (velký) - str. 45, 46 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- Vyjmenovaná slova nově - str. 55, 56 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
V pátek bychom si udělali hodinu čtení spojenou s hudební výchovou.
- pracovní sešit - str. 19, 20, 21 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- volné listy - opakování násobilky (prosím, aby je děti vypracovaly během týdne a vy my je poslali) - pokud je nemůžete nebo nechcete tisknout, ať si je děti opíší a vypočítají
- Pracovní list č.1
- Pracovní list č.2
- Pracovní list č.3
- Pracovní list č.4
- učebnice - str. 56, 57
- pracovní sešit - str. 40 (vypracujeme na on-line výuce)
- v příloze posílám zápis a obrázky
- zápis, prosím, použijte místo psaní (každý den opíší děti zápis o jedné skupině obratlovců)
- obrázky jsou k vytisknutí a nalepení k dané skupině živočichů
- pokud nemáte možnost tisku, děti si nakreslí obrázek do sešitu a popíší
- děti by se měly naučit zápis o rybách a obojživelnících
(1. skupina)
On-line výuka dne 17.03.
Pracovní sešit str. 37
Opakování slovní zásoby formou testu v MS Teams – návod na vyplnění
(2. skupina)
Online hodina 16.3. v 9,30h
opakování slovní zásoby
PS s. 36, 37
- Vyjmenovaná slova nově - str. 50, 51, 52, 53, 54 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- pracovní sešit - str. 16, 17, 38 (vypracujeme na on.-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- v příloze zasílám jednotky hmotnosti a objemu (děti se je budou učit zpaměti) a přidávám pár příkladů na procvičení písemného sčítání a odčítání
- v pondělí na on-line výuce zopakujeme učivo o živočiších a ve čtvrtek bychom napsali test
Zápis
Živočichové
Podle vnitřní stavby těla je dělíme na:
1. bezobratlí - nemají v těle kostru
bezobratlí - hmyz (motýli, včela, vosa, čmelák, mravenci, mouchy a brouci)
- další bezobratlí živočichové (žížala, slimák, rak ...)
2. obratlovci - mají uvnitř těla kostru složenou z kostí
obratlovci - ryby
- obojživelníci
- plazi
- ptáci
- savci
(1. skupina)
On-line výuka dne 10.03.
Pracovní sešit str. 36
Učebnice str. 36
(2. skupina)
opakování slovní zásoby
online test
PS s.35/3,4
- pracovní sešit - str. 43, 44 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- Vyjmenovaná slova nově - str. 48, 49 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- příští pátek si zkusíme s dětmi napsat diktát (prosím, abyste ho po napsání neopravovali a poslali mi ho)
- připomínám, abyste s dětmi každý den četli a psali 2- 3 řádky
- pracovní sešit - str. 13, 14, 15
- dále budeme společně procvičovat písemné sčítání a odčítání
- ve čtvrtek si napíšeme krátkou písemnou práci
- učebnice - str. 53, 54, 55 (probereme na on-line výuce)
Zápis (pokračování zápisu z minulého týdne)
4. Pohybují se
Živočichové se pohybují různými způsoby - chodí, běhají, plavou, šplhají ...
Někteří živočichové se pohybují pouze jedním způsobem (užovka - plazí se).
Jiní více způsoby (kachna divoká - plave, chodí, létá).
5. Vnímají okolí svými smysly
Člověk má 5 smyslů - zrak, sluch, čich, chuť, hmat.
6. Reagují na změny v přírodě
Reagují na střídání dne a noci, na změny teploty vzduchu v důsledku střídání ročních období.
Někteří živočichové zimu prospí zimním spánkem (ježek, jezevec, netopýr ...), jiní ve stavu strnulosti (ještěrky, hadi, žáby ...).
Další živočichové jsou aktivní po celý rok (srnec, ptáci stálí).
1. skupina
On-line výuka dne 03.03.
Pracovní sešit str. 35
Učebnice str. 34
Pracovní list – vytisknout a vyplnit – bude hodnoceno známkou
- ve cvičení 1) vyhledat podle vět správného zpěváka, ve cvičení 2) napsat 4 věty o
dvou zpěvácích z obrázku
- vyplněný pracovní list mi poslat na MS Teams nebo na kratka.medlov@seznam.cz
2. skupina
PS s.34/2, spojit věty, potom celé věty přepsat do školního sešitu. Opakovat si slovíčka.
Úkoly posílejte do Teams. Děkuji. Smyčková.
Vyjmenovaná slova nově - str. 42, 43, 44, 45 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol).
- pracovní sešit - str. 10, 11, 12
- učebnice - str. 50, 51, 52 (probereme na on-line výuce)
Zápis:
Znaky živočichů
1. Přijímají vodu a potravu
Dělení živočichů podle druhu potravy:
- býložravci - živí se rostlinami, např. tur domácí, srnec, ovce koza
- masožravci - živí se masem jiných živočichů, např. kočka, liška, štika
- všežravci - živí se rostlinami a zároveň jinými živočichy, např. prase domácí, veverka, člověk
2. Vylučují
Živočichové vylučují z těla odpadní látky. Jsou to:
- tekutý odpad (moc a pot)
- pevné nestrávené zbytky potravy (trus)
- oxid uhličitý (při dýchání)
3. Dýchají
Živočichové přijímají kyslík a vydechují oxid uhličitý.
Všichni savci a ptáci dýchají plícemi. Ryby dýchají žábrami.
-pracovní sešit - str. 40, 41, 42 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- Vyjmenovaná slova nově - str. 40, 41
Prázdniny
- naučit se řadu vyjmenovaných slov po p
- Vyjmenovaná slova nově - str. 38 (prosím, aby děti vypracovaly samostatně a pak mi tuto stránku zašlete k opravě)
- každý den číst a psát 3 řádky v PÍSANCE nebo krátký text z čítanky
- pracovní sešit - str. 7, 8, 9 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- budeme procvičovat písemné sčítání a odčítání, proto vás prosím, aby si děti připravily buď sešity nebo papíry na zapisování příkladů
Prázdniny
- volný list, který jsem zasílala minulý týden (prosím, aby děti vypracovaly samostatně a pak mi tuto stránku také zašlete ke kontrole)
- pracovní sešit - str. 38, 39
ŽIVOČICHOVÉ
Jsou všechna zvířata a člověk.
Mají tyto společné znaky:
1. přijímají vodu a potravu
2. vylučují
3. dýchají
4. pohybují se
5. vnímají okolí svými smysly
6. reagují na změny v přírodě
7. rozmnožují se
8. rostou a vyvíjejí se
Připomínám, že si děti mohou kreslit nebo lepit do sešitu obrázky.
Prázdniny
- připrav pro kamarády hádanku o nějakém zvířátku (úkol je dobrovolný)
(1. skupina)
On-line výuka dne 17.02.
Opakování slovní zásoby + pracovní sešit str. 32 + 33
(2. skupina)
Opakování slovní zásoby, PS s. 32.
- Vyjmenovaná slova nově - str. 34, 35, 36, 37, 39 (vypracujeme na on-line výuce) - některá cvičení budu zadávat za domácí úkol
- procvičíme písemné sčítání a odčítání, naučíme se písemné odčítání s přechodem přes desítku a zkoušku u písemného odčítání
- dokončíme některá cvičení v pracovním sešitě na str. 4, 6
- zasílám 2 volné listy, které budou složit na procvičování učiva na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol
- pracovní sešit str. 36, 37
- posílám zápis, který si děti zapíší do sešitu
- mohou si do sešitu opět nalepit nebo nakreslit obrázky
ŽIVÁ PŘÍRODA
Tvoří ji živé přírodniny, kterým odborně říkáme živé organizmy. Jsou závislé na neživé přírodě, která jim poskytuje podmínky nezbytné pro život.
Společné vlastnosti:
- vyživují se
- přijímají vodu
- v průběhu života rostou a mění se
- rozmnožují se
(1. skupina)
Změna! - On-line výuka dne 05.02.
Učebnice str. 30
Pracovní sešit str. 31
- pracovní sešit (velký) - str. 37, 38, 39 (vypracujeme na on-line výuce)
- každý den čtěte nahlas (zapisujte, prosím, co děti čtou), pište 3 řádky v písance nebo opisujte text
- pracovní sešit - str. 6, 7, 8 (vypracujeme na on-line výuce)
- zopakujeme písemné sčítání a začneme se učit písemné odčítání
- v příloze zasílám volný list (vypracují děti jako domácí úkol - každý den 1 sloupeček)
- děti by se měly naučit kapitoly VELIČÍNY (délka, hmotnost, objem, teplota, čas) - vše budeme také opakovat na on-line výuce
- pracovní sešit - str. 35 (děti vyplní na on-line výuce ve čtvrtek)
- v pondělí vše zopakujeme na on-line výuce
ANGLICKÝ JAZYK 3. ROČNÍK (1. skupina)
On-line výuka dne 27.01.
Učebnice str. 29
Pracovní sešit str. 29/ cv. 4
Pracovní sešit str. 30/ cv. 5
2. skupina
Online hodina v úterý 26.1.
Úkoly pro ty, kteří nemají možnost se připojit:
PS s.29/3,4
PS s. 30/6
31/7,8
Vyjmenovaná slova nově - str. 30, 31, 32, 33, 34 (budeme vypracovávat na on-line výuce)
- v příloze zasílám volný list s příklady na písemné sčítání (tento list budeme vypracovávat na on-line výuce společně s listy, které jsme částečně vypracovávali minulý týden)
- v příloze také najdete volný list s příklady na násobení a dělení (tento list je určen na domácí procvičování)
Pracovní sešit - str. 33, 34
Posílám zápis, který si děti zapíší do sešitu:
Měření
Některé vlastnosti látek můžeme měřit a nazýváme je veličiny.
Základní veličiny jsou:
1. délka
2. hmotnost
3. objem
4. teplota
5. čas
Délka
Jednotky délky jsou:
- milimetr (mm)
- centimetr (cm)
- decimetr (dm)
- 1 metr (m) - základní jednotka délky
- kilometr (km)
Měřidla délky: pravítko, různé druhy metrů, pásmo.
Hmotnost
Jednotky hmotnosti jsou:
- gram (g)
- 1 kilogram (kg) - základní jednotka hmotnosti
- tuna (t)
Měřidlo hmotnosti: váhy.
Objem
Jednotky objemu jsou:
- mililitr (ml)
- decilitr (dl)
- 1 litr (l) - základní jednotka objemu
Měřidla objemu jsou: odměrný válec, odměrné nádoby.
Teplota
Jednotky teploty jsou:
- 1 stupeň Celsia (1° C)
Měřidlo teploty je teploměr.
Čas
Jednotky času jsou:
- 1 sekunda (s) - základní jednotka času
- minuta (min)
- hodina (h)
- den, týden, měsíc, rok
Měřidla času jsou: hodiny, stopky.
1. skupina
2. skupina
- prosím, abyste každý den četli a 3x za týden psali v PÍSANCE 4 řádky
- Vyjmenovaná slova nově - str. 25, 26, 27, 28 (probereme na on-line výuce), volný list (je určen pro děti na domácí procvičování)
- budeme opakovat sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes desítku
- naučíme se písemné sčítání a odčítání do 100
- v příloze zasílám volné listy - 4 stránky se týkají nového učiva, které budeme společně probírat na on-line výuce (některá cvičení budu zadávat za domácí úkol), list s násobilkou a písemným sčítáním mají děti na procvičení
Písemné sčítání dvojciferných čísel
Sčítání do 100
Násobení a dělení čísle 6,7,8,9
- pracovní sešit - str. 31, 32 (budeme společně probírat na on-line výuce)
Posílám zápisy (prosím, aby si je děti opsaly do sešitu z prvouky, mohou si opět namalovat nebo nalepit k tomu obrázek)
PŮDA
Vzniká zvětráváním hornin.
Půda obsahuje:
- zvětralé horniny (zrnka různých velikostí)
- vodu a vzduch
- kořeny rostlina podhoubí hub
- odumřelé části hub, rostlin a živočichů
- živé živočichy
Svrchní část půdy člověk obdělává a využívá ji k pěstování rostlin.
TEPLO A SVĚTLO ZE SLUNCE
Slunce je zdrojem tepla a světla pro všechno živé na Zemi. Bez Slunce by byla na naší planetě zima a tma.
Slunce je hvězda, kolem které obíhá planeta Země. Země je zatím jedinou známou planetou, na které existuje život.
pracovní sešit Vyjmenovaná slova nově - str. 20, 21, 22, 23, 24 (vypracujeme na on-line výuce), v případě, že nemáte tento sešit doma, najdete listy v příloze emailu, který jsem vám posílala
volné listy - opakování násobilky číslem 8, 9 (děti příklady vypočítají, výsledky sečtou a napíší do listu květiny), najdete v příloze emailu
- na on-line výuce budeme probírat čísla do 1000
- pracovní sešit - str. 30
- na on-line výuce dále zopakujeme kapitolu Svět kolem nás
1. skupina
Učebnice
- str. 26
Pracovní sešit
- str. 25/ cv. 4 Utvořit věty
- str. 26/ cv. 5 + 6
- str. 27/ cv. 7 Bludiště
- pracovní list (prosím, aby se děti naučily složení noty a typy not)
Úkoly na týden od 23. 11. do 27. 11.
učebnice - str. 43 (vypracujeme na on-line výuce)
pracovní sešit - str. 28, 29, 30, 31 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
učebnice - str. 29/cv. 25 (děti opíší a vypočítají do školního sešitu)
- str. 30/cv. 38 (děti opíší a vypočítají do školního sešitu)
pracovní sešit - str. 29 (vypracujeme na on-line výuce)
- v příloze zasílám volný list na procvičování násobilky
- děti si zopakují zápis Svět kolem nás
učebnice - str. 31 (děti si ji přečtou)
pracovní sešit - str. 26 (vypracujeme na on-line výuce)
Zápis do sešitu: (děti si jej opíší do sešitu, mohou si tam opět nalepit nebo namalovat obrázky)
Neživá příroda
Neživou přírodu tvoří:
1. voda
2. vzduch
3. půda
4. světlo a teplo ze Slunce
5. horniny a nerosty
Neživá příroda vytvořila podmínky pro vznik živé přírody a pro život na Zemi.
1. skupina - p. uč. Krátká
On-line výuka dne 25.11. od 10:00 do 10:30 skupina 1a
On-line výuka dne 25.11. od 10:45 do 11:15 skupina 1b
– budeme společně pracovat na úkolech pro tento týden
Pracovní sešit - opakování
- str. 18/ cv.1
- str. 18/ cv.2
- str. 19/ cv. 3
- str. 19/ cv. 4
skupina 2:
V úterý 24.11. online hodina v 9,30.
Opakování: PS s. 18/1,2
PS s.19/3,4
Tyto úkoly vypracujeme společně na online hodině. Ostatní pošlou vypracované úkoly na email jarmila.smyckova@centrum.cz
Úkoly na týden od 16. 11. do 20. 11.:
1. Každý den číst nahlas a psát.
Pracovní sešit - str. 28 (vypracujeme na on-line výuce)
Učebnice - str. 26/cv. 6
- str. 27/cv 8 (obě cvičení děti opíší a vypočítají do školního sešitu )
- volné listy děti vypracují samostatně (procvičování násobilky)
- opakovat řadu vyjmenovaných slov po b
- volné listy na procvičování vyjmenovaných slov, určování vět jednoduchých a souvětí (1 list vypracujte, prosím, zítra)
Pracovní sešit - str. 34 (vypracujeme na on-line výuce)
Učebnice - str. 46, 47 (vypracujeme na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
- cv. 4 na str. 47 budeme společně psát do sešitu
- děti si zopakují zápis ze sešitu
Pracovní sešit - str. 24, 25 (vypracujeme na on-line výuce)
- volný list (vypracují děti samostatně)
2. skupina, paní učitelka Smyčková
Angličtina- 3.třída, skupina 2:
Ve středu 18.11. online hodina v 9,30.
Všichni si prosím napište nebo vytiskněte do Slovníčku nová slovíčka:
BIG [big] velký
LITTLE [ litl ] malý
IS IT A…? Je to ….?
YES, IT IS. Ano, je.
NO, IT ISN´T. Ne, není.
PS s.15/4 napsat odpověď
16/5 zapsat písmeno podle obrázku
17/6 křížovka
Tyto úkoly vypracujeme společně na online hodině. Ostatní pošlou vypracované úkoly na email jarmila.smyckova@centrum.cz
Úkoly na tento týden:
1. Každý den číst a zapisovat do notýsku.
2. Pondělí - pátek - každý den napsat čtyři řádky v PÍSANCE, ale krasopisně. Nejlépe nejdříve vyzkoušet v sešitě a teprve potom napsat do PÍSANKY.
- volný list ( domácí procvičování násobilky - děti vypracují samostatně)
Pracovní sešit - str. 27, 28 (vypracujeme na online výuce)
- do sešitu z matematiky zapište
Násobení a dělení číslem 8
1 . 8 = 8 8 : 8 = 1
2 . 8 = 16 16 : 8 = 2
3 . 8 = 24 24 : 8 = 3
4 . 8 = 32 32 : 8 = 4
5 . 8 = 40 40 : 8 = 5
6 . 8 = 48 48 : 8 = 6
7 . 8 = 56 56 : 8 = 7
8 . 8 = 64 64 : 8 = 8
9 . 8 = 72 72 : 8 = 9
10 . 8 = 80 80 : 8 = 10
- postupně se naučit řadu vyjmenovaných slov po b
Učebnice - str. 44, 45 (budeme dělat na on-line výuce, některá cvičení budu zadávat za domácí úkol)
Pracovní sešit - str. 32, 33 (vypracujeme společně na online výuce)
- v příloze zasílám pracovní list (pomůcka na zapamatování vyjmenovaných slov)
- prosím, abyste do školního sešitu napsali:
Vyjmenovaná slova po b
- pokud můžete, okopírujte tabulku z učebnice ze str. 42 a nalepte do sešitu
- pokud ne, tak si do sešitu pod tento nadpis děti napíší řadu vyjmenovaných slov
Pracovní sešit - str. 20 (prosím, aby děti vypracovaly samostatně, pošlete mi a já ji oznámkuji)
- str. 21, 22 (vypracujeme na on-line výuce)
Zápis do sešitu:
Svět kolem nás
Svět kolem nás tvoří příroda a lidské výtvory.
Lidské výtvory (výrobky) - je vše, co vytvořil člověk (např. auto, hrnek ...).
Příroda (přírodniny)
Dělíme ji na: živou - živočichové, houby, rostliny (přijímají vodu a potravu, dýchají, rostou a rozmnožují se)
neživou - voda, vzduch, půda, světlo a teplo ze Slunce, nerosty a horniny (nedýchají, nerostou ...)
K tomuto zápisu si děti mohou malovat nebo lepit obrázky.
On-line výuka dne 11.11. od 10:00 do 10:30 – budeme společně pracovat na úkolech pro tento týden
Vocabulary – naučit se novou slovní zásobu
Učebnice
- str. 14 přečíst a přeložit si text o zvířátkách + rozhovor dole na stránce
Pracovní sešit
- str. 14/ cv. 1 Přiřadit obrázky a dopsat na řádek věty
- str. 14/ cv.2 Vybrat z nápovědy věty a přiřadit je správně k dialogu
Úkoly prosím nafotit a poslat na e-mailovou adresu: kratka.medlov@seznam.cz
2. skupina, paní učitelka Smyčková
Paní učitelka Smyčková
Angličtina- 3.třída, skupina 2:
V úterý online hodina v 9,30.
Všichni si prosím napište do Slovníčku tuto větu:
What´s your favourite colour?
(feivrit)
Jaká je tvá oblíbená barva?
Úkoly pro ty, kteří se nemůžou připojit:
PS s.11/4, s.12/5,6 s.13/7, opakování čísel 1-20.
Úkoly mi prosím posílejte na email jarmila.smyckova@centrum.cz
S těmi, kteří se připojí, si úkoly společně projdeme a vysvětlíme, zatím tedy nedělejte a připojte se v úterý na online výuku.
paní učitelka Krátká
On-line výuka dne 4.11. od 9:30 do 10:00 – budeme společně pracovat na úkolech pro tento týden
Vocabulary – přepsat tyto věty do slovníčku
WHAT´S YOUR FAVOURITE COLOUR? /'fe?v?r?t/ Jaká je tvá nejoblíbenější barva?
MY FAVOURITE COLOUR IS … Má oblíbená barva je ...
Učebnice
-str. 12
-v prvním cvičení se podívejte na kartičky + přeložte si je
-ve druhém cvičení si nahlas přečíst a poté přeložit rozhovor
Pracovní sešit
-str. 11/cv. 4 Doplnit do obrázku s rozhovorem otázky What´s your name? + How old are you?
-str. 12/cv. 5 Přečíst si text v bublinách a podle něj doplnit kartičky.
-str.12/ cv.6 Vypsat kartičku o sobě + nakreslit se
-str. 13/cv. 7 Najít v obrázku předměty a zapsat jejich název (anglicky) na řádek vedle obrázku
Úkoly prosím nafotit a poslat na e-mailovou adresu: kratka.medlov@seznam.cz
Paní učitelka Smyčková
Angličtina- 3.třída, skupina 2
Naučit se nová slovíčka, která jsou nalepená ve slovníčku (umět je napsat),
nezapomenout na domácí úkol (PS s. 10/2),
opakovat starší slovíčka- barvy, čísla, školní potřeby (zkoušet je i psát)
paní učitelka Krátká
Opakování slovní zásoby: vytisknout, spojit obrázek se slovíčkem a nalepit do sešitku English
Naučit se novou slovní zásobu Numbers (přepsat nebo vytisknout a nalepit do Vocabulary)
Pracovní sešit str. 11/cv. 3 přečíst si otázky + vypočítat a slovy napsat výsledky.
Úkoly prosím nafotit a poslat na e-mailovou adresu: kratka.medlov@seznam.cz
Kdo nemá možnost tisku, tak mi prosím napište na e-mail a ve středu (21.10.) bych mohla nechat vytisknutou novou slovní zásobu + obrázek v boxu před školou v čase od 08:00 – 11:00.
Naučit se novou slovní zásobu The TV show (nalepeno ve vocabulary)
Pracovní sešit str. 10/cv. 2 přečíst si otázky + odpovědi a dle toho vybarvit obrázek ve cv. 1
Úkoly prosím nafotit a poslat na e-mailovou adresu: kratka.medlov@seznam.cz